Vilken helg

Ja då var helgen över och snart börjar en ny vecka...
Fredagen blev att jag och Daxten mötte honom vid Centralen och sen så tog vi en liten promenad för att sedan sätta oss i vårsolen vid Maren... Riktigt mysigt att sitta där med min två killar =) sedan så gick vi hem för att sedan låta Daxten få vara med sin mormor och morfar i helgen. Senare på kvällen mötte vi upp Mia och Ale inne i stan för att sedan dra oss till Gamla Kickis för att säga hej och sedan till Chaplins för en liten suprise suprice till Mandis som inte hade nån aning om att vi skulle dit.
Riktigt rolig kväll det där =)

Så igår så var det bowling dax. Det blev jag, Jill, Cat, Mazze, Dany, Danys kusin samt tjej som drack lite och bowlade... shit det var ritkigt skoj och för mig och Jill så var det lite som back in the days när vi sprang där som tokar hehe.
Tack allisammans för en riktigt stört skön kväll...


                            Titta mamma jag har majskrok under ögat


                                                  En krok i solen


                         Min stackars älskling hade inget annat val =P


                                Dany, hans kusin och kusinens tjej


                                                    Mazze and Cat


                                                Billy.J and moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback