Gott nytt år en summering av 2011

Då börjar 2011 lida mot sitt slut och 2011 har gett mig väldigt många fina minnen och nya vänner.

Så en summering av året blir att jag har fått sett kära vänner bli man och fru, vänner som stod mig nära blivit ännu närmre, kärleken kan dyka upp oväntat när man minst anar de och nu blivit en del av min lilla familj.

Daxten har visat ännu mer att han är en riktigt envis och kärleksfull liten kille som numera gillar sport men visar mer musikaliska talanger.

Många nya vänner som man annars kanske inte hade träffat eller tänkt på.

Nya upplevelser och restauranger man har upptäckt av en slump.

Jag har verkligen haft ett underbart år och nu hoppas jag att 2012 blir minst lika underbart.
Gott nytt år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback