Örebro

Kom hem idag från örebro efter att ha varit där på en mini semester med mina kära föräldrar.
det första vi gjorde när vi kom fram till Örebro var att kolla in vart vandrahemmet där vi skulle bo låg, men eftersom att det var för tidigt för incheckning så åkte vi till ikea för att köpa skötbordet. Thank god they still had it... Ni som inte känner till historien så är det att det lilla underbara skötbordet som jag hade spanat in fanns bara kvar på 2st ikeor i hela sverige och man kunde inte beställa det heller. Eftersom att Örebro är lite närmre än Kalmar och mina föräldrar hade pratat om att åka till Örebro vilket fall som helst så blev det bara fram flyttat plus att jag fökjde med, vilket inte gjorde så mkt enligt dem.
Andra dagen så gick vi omkring och spanade in staden och deras lite udda konst de hade vid slottet.
Så idag kom vi hem som sagt och det är rätt skönt även om det känns som man håller på att dö av värmeslag hehe...

Grattis i efterskott föresten stumpan!!! Me love ya


Kommentarer
Postat av: Cat

Älskling! Hur mår vår bebis? Hur mår du?

Tack för igår! Det var kul! Vi borde ses oftare!

ÄLsk älsk!

2008-07-27 @ 18:45:42
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se/
Postat av: Billy J.

Thanks babe. :) Kul att du kom!

2008-07-28 @ 13:17:53
URL: http://insidelingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback