Party and shopping =)

Yes box i lördags var det dax att fira Jilly som nu är 21+1 hehe Vi började hemma hos henne med förfest och sedan drog vi ut på stan till O'Learys där vi skakade alla kroppsdelar vi hade hehe, dvs även en mage som känns större å större hehe...

Thank you babes för hela kvällen... har nog inte haft så roligt på länge =)

Var igår på Barkarby outlet med pappsen och gjorde lite shopping =) Trodde för en gångs skull att jag inte skulle hitta så mkt, men där hade jag fel...
Hittade först ett par klackar som jag bara blev såld på så även om det inte var planerat så blev det ett par nya skor till moi hehe
Sedan så var man nästan tvungen att hitta något till bebis å hittade en body, ett par byxor å strumpor som gick på 95:- alltihopa vilket e billigt för att vara polarn o pyret.
Till sist blev det en stickad klänning som satt hur bra som helst till å med för att vara en icka mamma klänning hehe...
Vi kan ju oxå säga att om jag inte hade haft magen i vädret så skulle nog shoppingen blivit mkt längre och mkt dyrare hehe...
Nästa outlet kvarter blir kanske vingåkers? who knows...
Well time 2 sleep......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback