liten är stor, dop och sjuk

Tänkte mest göra en snabb summering av läget just nu.

Daxten's 50-56 kläder måste nu bort från hans låda och några klädes plagg har åkt in i hans första låda.

Felicia döptes under riktigt fin cermoni =) (bilderna finns nedan)

Jag har lyckats dra på mig en förkylning som gör att jag nu går på pencillin, host medicin och astma medicin. Dvs en helt vanlig förkylning för mig.

Imorn är det Danys födelsedag och jag hoppas jag är så pass pigg att jag å Dax kan ta oss till trånkan och fira honom.


En glad Daxten


Maja och Daxten myser


Titta vad jag kan


Linnéa tittar på när hennes farbror häller i dop vattnet


Nydöpt Felicia


Lekandes Linnéa


Lilla Prinsessan Linnéa

Kommentarer
Postat av: Jill

Aaah han är så fuuul när han ler! :D

2008-11-28 @ 10:15:26
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback