en helt vanlig tisdag

Ja precis som rubtiken lyder så tycker jag att det har varit idag. Började dagen med att gå till bussen (för ovanlighetens skull) eftersom att jag och Dax skulle möta Martin inne i stan. Vid buss hållsplatsen så stod det tre branvagnar redan och väntade men jag tänkte chansa. Vi fick plats och jag kände värmen stiga. Ja, sen väl inne i stan så valde man en skuggig och lite små blåsig plats att vänta på (eftersom att min tunna längärmade tröja,tjock tröja och västen).
Vi gick runt och kollade lite i affärer men hittade fasiken inget på H&M för ovanlighetens skull.
Drog oss till Skärholmen för att lämna av Martin till jobbet och jag leta vidare. Till sist så hittade jag en vårjacka (den ser nästan likadan ut som vinterjackan), men det blev endel om och men.

Nä Daxten sover och jag ska vara social med mina föräldrar.
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback