VALBORG!!!!

Det var några dagar sen jag skrev sist och jag har egentligen ingen anledning till varför det har blivit så, men here goes.
Det är inte så mycket som har hänt de senaste dagarna förutom att jag var på IKEA och köpte lite saker till Daxten och mig själv som gör att jag kan arbeta lite lättare i köket.

Igår så blev det en ganska rejäl städning av rummet. Flyttade lite möbler för att kunna komma åt alla skrymslen och vrån och hittade ställen som gjorde att jag nästan smällde av pga de största damråttorna jag någonsin har sett.

Senaste tiden så har jag kollat spårlöst på tv4 Replay eftersom att jag alltid missar när det går på tv. Det är verkligen ett program där man verkligen sitter och grinar som ett litet barn i slutet. Men det får en också att tänka till lite. för nån vecka sen så var det ett avsnitt från Korea och då kände jag bara "men shit det där är mitt hemland". Visst jag har inte varit där på nästan 22år men det kändes ändå som om att det verkligen var mitt hem efter att bara sett det på tv.

Aja nu ligger Daxten i min säng på mage och leker lite och försöker fortfarande att göra sina pruttljud och säga sina jeje. När vill den killen försöka att krypa egentligen? Jag lär väl få gå och hålla honom i händerna tills han börjar att hitta balansen själv. Nä borde snart gå ut och gå i detta fina väder som vi har haft nu den senaste tiden =D

Hoppas ni får en trevlig Valborg med en och annan brasa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback