Vilken fredag

Ja då är det ännu en gång helg och fredagen har redan gått.
Fredagen blev som sådan att jag myste med Daxten under dagen. Han var riktigt mysig och en glad kille som gör att dagen blir riktigt underbar bara för att han ler.
Sedan så var det dax att dra sig ner på stan för att ta bussen till Martin. Eftersom att det var så fint väder och varmt så bestämde jag mig för att ta en promenad ner. Hann precis med att köpa ett busskort å sen ta sig till bussen, men säger bara shit vad varmt det var.
Resan till Vårberg gick mycket snabbare än tänkt vilket var rätt skönt i värmen.
Senare på kvällen var det dax för oss att bege oss till Mia och Ale som jag inte har träffat på ca 2-3år men det var ett kärt återseende och allt var ungefär som vanligt förutom att vi blivit lite äldre hehe. Det blev lite vin och cider och sedan så drog vi oss till Chaplin's. Vad gör man inte för sin kille och sina vänner? Ja de fick mig att sjunga för första gången på evigheter. Hur lyckades ni?
Ja det var gårdagens äventyr det. haha Mia min lilla blogg-stalker...

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Vad rooligt. Vilken Fredag! :)

2009-04-05 @ 16:22:03
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback