Money money money

Ja som rubriken lyder så har jag varit och tjänat lite extra pengar i veckan. Blev inringd i tisdags av Joey som undrade om jag kunde jobba lite pga att de hade personalbrist. Jag som är så snäll och just nu behov av extra pengar så sa jag ja och på onsdagen så var det upp kl.06 för att vara på jobbet kl.9 (Kan tillägga att jag jobbade i Kista och att som många vet så måste man byta och ha sig en hel del pga att blåa linjen är avstängd kungsträdgården-rådhuset). Det blev 3timmars pendlande varje dag men men vad ska man göra?

Lördagen blev galen kan jag bara säga, de som vet schhhh ^^

resten av veckan har varit lugn. Var lite slut efter mina 5 dagar med jobb så måndagen blev lugn. Fikade nere på stan med Dax och Patrik och senare så dök Jill upp oxå :D

Igår så var det heron med Hanna och Alex.

Nyheterna igår fanns det både glada och tråkiga nyheter. De glada var att Prinsessan Madeleine och Hennes Jonas nu har tagit ännu ett steg i deras relation. De visade upp sig igår för pressen för att berätta om deras förlovning.
GRATTIS till er båda.

Nyheter kantas ju alltid av tråkiga nyheter och gårdagens var att vid 19-tiden igår kväll så stod skolan i Hovsjö i fulla lågor. Det är riktigt synd. Jgah har så många minnen från den skolan fast jag inte gick i den men i de lokalerna så låg Hovsjökyrka där jag spenderade en hel del tid på KU (Kyrkans Ungdom). Man förstod att något sånt skulle hända nånstans i landet eftersom att det är veckan innan skolan börjar igen men nu så måste 550 elever omplaceras pga att någon ville ha en tidig majbrasa. Vad hände med gammal hedelig vandalisering? Det är lättare att fixa än att elda upp byggnaden.

Aja lite bitter men men. ska se när Dax bestämmer sig för att vakna så att han kan få i sig lite lunch.

XOX ;-)

Kommentarer
Postat av: Jilly

Kyrkans lokaler ska ha klarat sig från branden sägs det? :)

2009-08-15 @ 14:48:03
URL: http://billyj.bloggie.se
Postat av: Em

Var ett tag sedan! Vad stor Daxten har blivit. Hoppas allt är bra med dig annars...

Kanske tittar in här snart igen.

Kram på dig så länge...

Emmelie

2009-08-17 @ 08:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback