Only time will tell

Ja nästan en vecka har gått sen sist och jag vet inte direkt vad man ska säga. Det har inte hänt så mycket under veckan förutom att Martin fyllde år i helgen så det blev lite firande av honom.
Som sagt så vet jag inte direkt vad jag ska skriva men jag vet att i framtiden nu så kommer jag nog ha lite mindre tid för att blogga men jag ska försöka att göra lite små uppdateringar om hur det kommer att gå nu under renoveringen av nya lyan i Flemingsberg. Får nycklarna dit imorn så efter det så bär det av till lyan för att mäta lite samt att åka och kolla på färg och tapeter och fundera lite på vad man borde göra med placet.
Ska lägga upp lite före och efter bilder sedan för er.

Ja Martin och Ale är iväg på kryssning så det blir väldigt lugnt nu och sen så får vi se hur han mår imorgon när han kommer hem hehe.

Nä nu blir det att fixa lite samt kanske lite packande. Det är ju inte som när jag flyttade till Hässleholm. Detta är ju lite närmre hehe bara 25min med pendeln och sedan ca 10min gångväg så är man framme. Håll utkik efter adressändingen ;-)

pussar och kramar kanske för sista gången från södertälje ^^

Kommentarer
Postat av: Jilly

Södertälje saknar dig redan!

2009-08-22 @ 00:59:41
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback