England och skor...

Ja då var man hemkommen från England samt en arbets vecka av bockad.
I england så träffade jag Aamandas föräldrar i London innan det bar iväg till Ipswich där resten av helgen spenderades. Det blev shoppand och film tittande sant finalen av X-Factor.
Som den sanna tjej jag är så blev det ju såklart skor som köptes förutom julklappar och de är helt underbara enligt mig.




Annars så har det inte hänt så mkt under veckan. Igår efter att jag lämnat över Daxten till hans pappa så blev det en mysig fika dag med lite mer shopping i Södertälje med Marre, Cathrine och Joanne.

Snart är julen här och granen står inte grön utan silvrig i stugan, pyntad röd, lila och rosa. Granen kan nog inte bli finare även om julkänslan inte har riktigt landat i hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback