Ping och Pong och lite till

Ja då har äntligen den nya delen samt min nya arbetsplats öppnat. Starten var i måndags men det går fortfarande trögt. Namnet blev komiskt nog Ping Bar som är nya delen till Pong Buffé.
Känner att det är skönt att det äntligen har öppnat men kroppen har fortfarande inte vant sig med att göra sig iordning redan klockan 07:00 på morgonen.

Idag så blev det jobb som vanligt och så Kom Dany till jobbet för att hämta upp mig eftersom att han skulle med hem till mig för lite bus med Daxten samt att klippa mitt hår.
Har även köpt nytt nagerlack som blev färgen mörkröd så jag kan känna mig lite jul fin, men jag är vanligtvis van vid att bara ha genomskinligt lack så det kommer nog ta litet tag innan jag vant mig.

Imorn så är det sista arbetsdagen denna vecka eftersomatt på fredag samt måndag är jag ledig då jag åker över till england och är där över helgen. Ska bli riktigt skönt att komma iväg ett tag och träffa en vän samt försöka göra lite julshopping där. Kan vara lite roligare än det vanliga springandet på drottninggatan som det brukar bli.

nä det är sent och jag ska bara låte lacket få härda lite till innan det blir dax att flytta över lillen från min säng tills hans egen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman!

Vad skönt att dem har öppnat. Skrattade lite för mig själv när jag läste ping och pong :)

puss på dig!

2009-12-10 @ 07:58:23
URL: http://emyc.blogg.se/
Postat av: mia

Och jag vill veta ALLT sen när du kommer hem. Vårt gemensamma nyårslöfte tycker jag ska vara att ses och höras OFTARE! Fy skäms på oss. Ha det helt underbart i england. Puss puss

2009-12-10 @ 16:08:07
URL: http://memiah.blogg.se/
Postat av: Joanne

Hej Dessi, hittade till din blogg! Hoppas du har en trevlig vistelse i England! Kramar!

2009-12-13 @ 15:22:44
URL: http://likejoanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback