inte långt kvar

Så då har man varit dålig på att skriva igen haha
Tiden går alldeles för fort. Daxten är snart 4månader och ska börja med smakis nästa vecka. Jag har redan förberett lite och har gjort lite puréer och köpt majsgröt, men puréerna får vänta ett tag till i frysen.
Numera så vill han inte vara i sin sitter så den står bara och sammlar damm i matsalen. Han föredrar att sitta i min gamla barnstol som sist användes för ca 20år sedan men funkar fortfarande lika bra. Han känner sig exra stor när han sitter i den =)

I onsdags så var jag,Dax och tjejerna hos Lotta på Ljus party och hade det jätte trevligt. Men som vanligt så köpte man mer än vad man hade tänkt sig haha. Köpte lite olika ljus i olika milda dofter som kokosoas,smultronland,jordgubbrabarber och mullbär =)

Har äntligen också skaffat mig linser igen och det känns ganska skönt att inte behöva tänka på att gladögona ska imma igen eller att regndroppar fastnar.
I tisdags så var det föräldra gruppen också med massage för första gången. Daxten var inte så  jätte road av det även om han låg nakenfis som han älskar hehe.

Det är inte så jätte långt kvar tills daxtens dop och det ska bli spännande att se hur han reagerar på det hela. Alla inbjudningar skickade man i början av månaden (jag fattar inte riktigt att det tog så långt tid för mig att göra klart dem).
Vi får se hur många det är som kommer och om man måste byta lokal eller inte då lokalen inte får ha mer än 40st vuxna =S

                              Fötter


     Lee och Daxten inget kärleks par än va?


Ska snart träffa Lotta och Lee =)
Take care ya'll


Kommentarer
Postat av: Jill

Haha så jävla fula barn! :D

2009-01-26 @ 14:45:39
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback