Utan min Dax

Oj det var visst väldigt länge sen jag skrev. Men jag har inte haft nått vättigt att skriva om.
Jag har tänkt lite när det gäller mig och detta bloggande och har kommit fram till att det blir nog att skära ner på det. Det blir nog bättre att skriva en gång i veckan och summera allt som har hänt så att det är så det kommer bli tills jag ändrar mig igen hehe.

Så Vad har hänt de senaste tiden? Jo jag har varit på lite olika visningar för lägenheter lite närmre stan men inget som jag har slagit till på att lägga nått bud på. Så det är bara att hålla ögonen öppna.

Daxten håller på att få tand nr.2 just nu i över käken. så får se om det har brutit ut när han kommer hem eller ej.
Ja min lilla Dax är nu på väg till sin pappa nere iskåne för till att börja med slutet av veckan. Han åker dit med mina föräldrar som tar sig en semester där nere samtidigt och också står som backup ifall något skulle hända. Det känns redan tomt efter honom och jag har fått för mkt gjort redan på en gång och det var typ 2timmar sen de åkte. Så jag ska försöka att aktivera mig så mkt som möjligt med att träffa vänner och umgås med Martin.

Det kommer nog inte vara så svårt att aktivera sig... Har redan planerat in att nån dag ska jag ha picknick med Dany och idag så kommer Lee, Dre och Richie hit från Kanada så det ska bli roligt att träffa dem. Sist jag såg Lee och Dre var förra året när de var här och då var Dax fortfarande i maggen. Han fick då en Leafs jersey från Lee så det ska bli intressant och se när Dax kan ha de på sig utan att det ser ut som om han har en stor klänning på sig hehe.

Något underbart hände förra veckan.
Den 15/7 kl: 17.34 föddes en liten pojke på Södertälje sjukhus. Dany har nu blivit biologisk morbror. Jag och Dax var och träffade dem en liten snabbis under torsdagen och sen tog vi med oss Dany för att bjuda honom på lite käk. En riktigt liten söt kille.
Grattis Susie och Temu

Nä det får nog vara allt för idag... ska fortfarande ta och leta efter min kamera sladd som fortfarande har gått och gömt sig.

Take care ya'll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback