God Morgon

Ja då sitter man här kl. 06:10 och har varit uppe sen 05 ungefär... Daxten ville inte somna om så det var bara att kliva upp med tuppen. Martin ligger fortfarande kvar och sover (lyxigt värre).

Ja så det blev ingen chokladtryffeltårta igår heller... Hittade inte vilket gradantal det skulle vara på men tänkte att jag ska försöka med den idag och testa att grädda den på 175grader. Så håll tummarna för att det lyckas...

Vi får se vad dagen har att erbjuda, men det är iaf sol idag så kanske leka lite i lekparken innan jag måste komma ihåg vad som egentligen måste göras för att nått vet jag att det var men kommer inte ihåg vad (IQ fiskmås/ minne som en guldfisk det är lilla jag i ett nötskal).

Nä måste ge katterna mat nu innan de hoppar på mig av hunger hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback