"Regnet det bara öser ner"

Nästan så att man kan bli deprimerad. Men nu sitter jag här i köket med Daxten brevid mig och lite Timbaland som spelas... Har försökt att leka duktig. Skulle försöka mig på att baka lite men det blev bara en förstörd kladdkaka som mer var smet och inget alls att spara och en lyckad/misslyckad Lasange... Skyller på regnet, funkar allt. Daxten har iaf varit en snäll kille idag och tittat på film medans mamma lagade mat =)

Hur kan barn bli så skitiga? haha man ska inte klaga men vaffasiken Dax hade verkligen majskrok och annan mat i HELA ansiktet... Dessa tokiga barn.... =)

Uch jag och Daxten är helt ensamma och det finns verkligen inte ett smack att göra idag. snart är dagen slut för Daxtens del och man får se vad man själv hittar på... Fick reda på att jag ska visst få min lön från "smaka på stockholm" på fredag så det är bara att vänta... kryssning någon?

Nä ska göra iordning Daxtens välling flaska nu (jag som sa att jag inte skulle börja ge honom det haha så duktig var ju jag =P)

Kanske lite mer bakning medans man väntar på att skrutten ska somna =) det är bara höra av sig om ni vill ha... kan behöva lite sällskap om kvällarna nu tills föräldrarna kommer hem på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Miah

Nej inte kryssning. vi ska ju fira ihop i tälje. vi kan väl ta kryss på lördagen istället i så fall! Vilken tid ska jag dyka upp på fre då? :-)

2009-06-15 @ 16:22:29
URL: http://memiah.blogg.se/
Postat av: Jilly

Kryssning? Jag är på!

2009-06-15 @ 18:44:34
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback