tand tand tand

Ja Daxtens första tand bröt igenom idag =) Nu har jag en orsak till att han har varit extra bajsig och grinig i några dagar. Men nu så e han riktigt stor...

Jag har varit riktigt dålig på att blogga den senaste tiden men nu så en liten snabb uppdatering av läget.

I förrgår så var jag nere på en liten shopping runda och det inhandlades massor med mat till lillen och lite kläder+solbrillor, en ny mascara till mig, leggins, skärp och en skön sommar klänning.

Igår så blev det lite till shopping och då blev det två par nya skor till mig och en ny väska =) sen så fick Dax en ny leksak.
Sen när jag kom hem så dök Jill upp ungefär samtidigt och vi packade ihop Dax saker och åkte iväg till McDonalds i moraberg och käkade lite glass i sommar solen och sedan bar det iväg hem till Jill för lite iskaffe och vattenpipa.
Efter nån timma så åkte vi hem med Dax så att han kunde sussa oc vi åkte för att hämta upp Johan B (som vi för övrigt inte har umgåtts med på år och dar) åkte till västergårds grill för lite läsk inköp samt de underbara orientaliska kebabrullen mmmmm...
Sendan så bar det iväg igen till min pappas mosters stuga där vi mötte upp Lott (ja det var nästa det gamla disnip gänget) för lite kebabrulle och mys i solskenet och en massa snack om allt och ingenting.
Tack för en underbar kväll =)

Idag så bar det iväg in till stan för lite shopping hjälp till Martin och det var under vägen som jag märkte den lilla tanden. Men nu är han glad och känner sig nog extra stor.

nä det var allt för idag.
Take care ya'll peace out

P.S. Bilder ska jag försöka att lägga upp till helgen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback