Tårta och Jimmy Choo

Haha det tog lite tid men nu är den helt klar... nerkyld och färdig för att ätas... Ja vad kan det vara de jag pratar om? Jo min Chokladtryffeltårta såklart... Hittade grad antalet som den skulle gräddas i och allt gick hur bra som helst. Så idag ska den ätas... Jag lyckades muta över Jill som ska dyka upp efter jobbet och sen så gotte grisen Martin ska dyka upp nån gång under dagen också (men känner man sin karl rätt så kommer det ta ett bra tag hehe). Nästa steg på tårtan är dekoration... Det blir lite färska jordgubbar och pudra lite kakao... sugen? det kommer nog finnas lite kvar tills imorn iaf hehe...

Annars är det inte så mycket som händer. Imorn så är det midsommar och det är inte så special... men vad gör man inte för lillens skull.

Läste föresten igår på Aftonbladets hemsida om att H&M ska göra ett samarbete med Jimmy Choo. Ni som känner mig vet hur sko galen jag kan vara, så när jag läste artikeln så hoppade mitt hjärta över ett slag... Detta kan nog vara den första gången då jag kan tänka mig ställa mig i kö utanför en butik bara för att kunna köpa nått par. Samarbetet ska visst också inkludera lite fler accosiarer, lite kläder både för kvinnor och män. Hoppas att det kommer snart och att de kommer att fortsätta med sånna samarbeten i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback