allt och lite till...

Hej hopp!
Igår blev det inget bloggande för mig men jag kände att det inte fanns så mycket att säga.
Idag så har det hänt en hel del. Träffade Sara och hennes lilla Rasmus (som inte är så liten längre) för en fika och lite snackande om livet i sig och vad som hänt... Vi är så dåliga på att träffas men det är mycket som har hänt för oss båda så det har inte riktigt funnits tid, men nu så ska vi försöka... eller hur stumpan?

Sedan så följde jag och Daxten dem till södra där de bor för att sedan sätta sig på tåget till Älvsjö för att sedan ta bussen till Skärholmen. På tåget så träffade jag en gamal klasskamrat's syster på tåget och vi fick sällskap hela vägen till älvsjö eftersom att det var dit hon också skulle.

Väl vid Skärholmen så gjordes de inköp som skulle göras vilket var en limpistol (det blev en lila), sigill grejsimojs och en sigillstämpel. Allt detta ska användas till lillens tack kort som sedan ska skickas på posten... så kolla lite extra nån gång nästa vecka ;-)

Kände sedan en dragningskraft som tog oss till Heron och Martin =) Det var ett tag sen killarna träffade varandra men det gick lika bra som vanligt =) Mysigt var det och svårt att slita sig där ifrån =D
Vi kan också göra en liten notis att man numera inte tillhör denna grupp singel mammor. Trodde att det skulle ta några år innan man skulle träffa nån men han fanns precis undernäsan på mig och det känns riktigt rätt =D

Tack mina darlings som orkat lyssna på allt mitt kärleks babbel. I love you all

xoxo M-J

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

ABSOLUT Min-Jee! Vi ska verkligen ses oftare. Vi är dåliga. hihi Blev inget skrivande om toalettbesöket? Haha! Men det finns kvar i minnet. Puss!

2009-03-26 @ 09:31:43
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Miah

VA?!! Är du och martin tillsammans? Det har han lyckats hålla hemligt...Han och ale sticker på kryss imorn. ska vi ses? GRATTIS får man säga då.. Fan då kan vi börja äta parmiddagar. Välkommen i gänget! :-) puss.

2009-03-26 @ 18:08:36
URL: http://memiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback