ännu en fredag...

Ja då är det fredag igen. Sitter här klar vaken mitt i natten medans D-Man (lillens nya smeknamn haha) sover så sött i sin säng. Det har varit en ganska fullbokad vecka. Massa möten och tider som skulle passas, en å annan fråga som skulle svaras och sprutor som skulle tas.
Det var dax för lille mans 5månaders sprutor i tisdags och det klarade han gallant. Lite gnäll tills han fick nappen och sedan så var han tyst. Det är då man märker han han är en stor liten kille.

Halva priset rean ute i weda startade idag. Planen var att man skulle åka ut dit och se om man kunde fynda nått till Daxten innan man skulle ta sig in till stan men vi kom dit och åkte iväg igen när vi såg den hämska kön... Vi får se om något finns kvar senare annars så får man ta sig till kungens kurva och köpa den planerade hoppgungan.

Mötte Dany inne i stan vid 14-tiden och så tog vi en snabb fika innan vi gav oss ut på stan för att leta pyjamas till Daxten. Vi hittade två st på H&M som var jätte fina =) Under tiden så mötte Hanna upp oss och så höll de oss sällskap tills att vi skulle träffa Martin (som blev lite sen men det är sånt som händer).
Vi gick runt och upptäckte nya saker som man inte har tänkt på i stan och pratade lite gamla minnen (kickis, födelsedags firande, heron... Jill nu vet du nog vilken Martin...) och snackade olika filmer inne på Åhlens.

Nä man borde sova lite men John Blund vill bara besöka småbarn tror jag, för inte blir jag trött... Om jag har tur så kanske jag somnar innom en timma eller två, men det är ju också mina vanliga sova tid på nått konstigt vänster.

P.S. Krya på dig nu Emelie, skickar så mycket god hälsa jag kan.
Billy... Vi måste ses ASAP tycker jag... we miss ya babe!!! D.S.

Kommentarer
Postat av: Billy J.

Du måste komma över och se den färdiga hallen! :D Hallfest hos mig baby!

2009-03-09 @ 08:15:21
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback