fullt ös

Ja då har det varit en riktigt händelserik dag för ovanlighetens skull...
Innan jag berättar om dagen så blev jag påmind om ett toa besök som hände igår hehe... vi säger bara så här att jag och Sara med våra små pojkar på en toa i kringlan. Det var blöjbyte och Daxten satt och åt banan medans Rasmus ammades. allt detta på en liten toa hehe...

Så dagen började med att man blev lite sen och fick gå i rask takt ner på stan och bvc för Daxtens 6mån kontroll. Han klarade det gallant och kissade ner först skötbordet sedan mätgrejen hehe.. Han är ju nu en stor kille på hela 8220g och hela 68,8cm lång... Tänka sig att han väger nu lika mycket som jag gjorde när jag kom till sverige vid ca 15mån ålder. Galet...
Sen så hade jag under morgonen fått en uppgift att köpa lite till brosan, men H&M hade en kanpanj där om man köpte för över 400kr så fick man ett presentkort på 100kr att handla för vid ett annat tillfälle... så det blev lite till mig med =)
Sedan så gick man runt lite till medans man väntade på att klockan skulle slå 12 då vi skulleäta lunch med Jill. Vi ses ju inte så ofta (ca 1gång i veckan är alldeles för lite). Efter det så åkte man till den enda Willys denna stad har kvar ute i södra för att handla lite blöjor och så.

När man väl hade kommit hem så var det inte så mycket att göra innan man skulle ner på stan igen för att möta upp min Martin =D (ja jag går fortfarande med världens största smile hehe) vi gick runt lite för att sedan dra kosan hem till lillen som passades av sin morfar =) Måste nog erkänna att jag är inte den som gärna vill ta med mig en kille hem till mina föräldrar det första jag gör, men denna gången så kändes det så naturligt. Inga konstigheter här =)
Fick också ett halssmycke som var ett guldhjärta. Jag har det på mig och vill inte ta av mig det. Det känns bra att bära det när han inte kan var nära.

Oj det är mycket text som har skrivits de sista inläggen men bilder blir det nog inte föräns till helgen.

Kommentarer
Postat av: Miah

Är så jävla glad för er skull! Så himla rätt. Grattis igen tjejen och ledsen att jag är så grym på att boka fler saker samtidigt. Men vi ska ses SNART...Lovar. fan nu kan vi ju börja hänga alla fyra...

Puss på dig :-)

2009-03-27 @ 17:46:55
URL: http://memiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback