now it's confirmed

Igår blev det inget bloggande vilket jag inte har nån aning om varför utan det bara blev.

Efter massor med frågor så är vi nu 100% säkra på att det var jag på bilden. vi kan säga så här att om jag hade den midjan nu så skulle man vara riktigt glad och den rumpan... shit den var riktigt out there men den var snygg... Vi tjejer har alltid något att klaga på, så om man ska göra som man bör så klagar jag på min mage som jag vill ska vara tillbaka som förut. En dag så blir det  så...

Igår så vara man nära på att missa att gå till föräldra gruppen IGEN! Visst att jag vara nere på stan för att springa några ärrenden men man kan lätt glömma bort tiden när man har roligt. Stötte på Cat och hennes syster Lisa på stan och bestämde att vi skulle träffas senare efteråt. Så efter ca 1tim så träffades vi och tog en fika samt kittlade en liten grinig Daxten haha...

Daxten har börjat med något nytt nu. Försöka att snurra sin napp I munnen... Riktigt liten knas bebbe...

Satt på Youtube här om dagen och hittade en gammal klassiker... Den lila Dinon Barney. Lite gayig mch läskig men är en del av ens barndom.



Aja det blir nog kanske lite bloggande ikväll men jag kan inte lova nått. Nu så ska jag gå å byta av min kära far som har tagit plats i sängen och myser med lillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback