irriterande

Då är det dag 2 på denna vecka om ned räkningen inför min englands resa fortsätter. Det ska bli så skönt att komma iväg även om det bara är för några dagar.

Idag så tog jag och Daxten en mysmorgon i sängen där vi pussades och kramades. Ja tills man hör hur de borrar från tvättstugan som de har börjat renovera. Det är rätt irriterande eftersom att jag bor på 7:e våningen och tvättstugan är på bottenplan. Så detta kam man få stå ut med i ca 6 veckor till.

Jag ska få ett riktigt matbord äntligen! Ska få det av en av mina farbröder som resnar lite, men ska kolla om jag kan byta ut tyget som finns på stolarna själv eller om jag måste skaffa hjälp.

Nä nu ska jag fortsätta göra mig iordning inför arbetsdagen.


Kommentarer
Postat av: Lotta

SAKNAR DIG JUEH, det är jätte mysigt att läsa om hur du och daxten har det! Saknar er båda två. =)



Pöss

2009-11-30 @ 12:11:16
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback