Födelsedagar...

Ja, senaste tiden så har det varit många födelsedagar. Som ni alla vet så var det min underbara sons födelsedag förra onsdagen, på fredagen så var det chefen, igår så var det min kusin Therese på lördag så är det min kära mammas födelsedag samt att några dagar senare så är det min ingifta fasters födelsedag. Som tur blir det inte alla fester man kommer att gå på men det kommer att bli många tårtor ändå. Tur att man inte bantar hehe.

Jag vill tacka er som kom för att fira Daxtens födelsedag i söndags och tacka för de fina presenterna.

I tisdags så var det 1 års kontroll på BVC i södertälje (har valt att fortsätta att gå där) med en ny sköterska då våran gamla har slutat. Dax väger numera 9.955g och är 77cm lång.
Mamma berättade att nu var Dax lika lång som jag var när jag kom till sverige. Men kan ju då också tillägga att jag var nästan 15månader så jag måste varit en riktigt liten tös.

Nä snart blir det att sussa, men först så blir det lite té drickande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback