1år... vart tog tiden vägen?

Ja som titeln säger så vart tog egentligen tiden vägen?
Jag kommer ihåg det mesta som om att det var igår. Vid denna tiden på dygnet för ett år sen så hade mina värkar börjat, men var inte så starka. Sen var det som att efter midnatt så satte de igång rejält och vid 5-tiden på morgonen så åkte vi sakta med säkert över till Södertälje Sjukhus där 4timmar och 43minuter senare så dök han upp. Min solstråle och den som tog mitt hjärta med storm, Daxten Algot Hyun-Woo Ahlin.



Det är mycket som har hänt under tiden och många nya både roliga och kanske mindre roliga saker man har lärt sig under tiden, men det är erfarenheter =)

Så nu blir det firande till tusen. Imorn så kommer släkten för att fira och på Söndag så är det vännerna som är varmt välkommna till våran lya. Det kommer nog bli en del springande upp och ner då det inte finns någon portkod eller nått sätt att "buzza" upp portdörren men men...

Det är ju faktiskt inte bara Dax som fyller år denna vecka, utan Sofia fyller också år imorn, pappas moster Karin på torsdag och chefen på lördag om jag har fattat det rätt.

Ja då imorn så blir det mycket att göra, både före och efter jobbet. Ses i veckan ;-)


Kommentarer
Postat av: angelica

Så söt han är gumman! VI MÅSTE ses snart!!! ja tiden går sjukt fort..man ser det speciellt på sina barn.=) Fin blogg me!puss

2009-09-30 @ 10:07:04
URL: http://www.finest.se/geli83
Postat av: Jilly

Älskar skitungen <3 Happy birthday baby!

2009-09-30 @ 17:11:52
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback