Att göra det som är rätt...

...Är fan svårare än något annat.
Jag har varit rätt off sista tiden pga olika orsaker, men en orsak är att jag har gått alldeles för fort fram på så många olika håll. Så nu är det fokus på mig och min familj som gäller...

Tyvärr så var jag tvungen att eliminera en person i detta och det känns förjävligt helt enkelt... Men det är för att jag ska kunna funka som mamma,dotter,syster och vän. Det har aldrig kännt så här kasst men allt här  i livet kan ju inte vara enkelt.

Men jag vet iaf att jag har underbara vänner och Jill och Cat har funnits där för mig att kunna ventilera mig till samt fått lite goda råd.

KÄRLEK

Snart så kommer min lilla pojke hem oxå å då så blir det kram och puss kalas vare sig han vill det eller inte =P MAMMA ÄR KRAMSJUK EFTER SIN LILLA PRUTTUNGE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback