Husmor? Jag? kanske det...

Ja nått har hänt med min diskmaskin =( Antagligen nått som min kära far och farbror gjort när de höll på i köket... hoppas att de lyckas fixa det imorn när de ska komma hit och lägga golvet i köket. Så de menas att jag ikväll ska stå och diska för hand medans jag antagligen lyssnar på Jordin Sparks senaste skiva som jag har blivit helt besatt av på nått konstigt vänster.

Sitter just nu på balkongen eftersom att köket är tömt på mitt bord och stolar, men det finns ju här ute. Men måste bara säga FAN VAD DET BLÅSER!!!! De mörka molnen drar snabbt över Flemingsberg och det ser ut som om att det kommer att börja regna vilken sekund som helst. Det är tur iaf att jag har en inglasad balkong så att jag inte behöver tänka på att mina möbler här ute blir blöta när det regnar.

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilder från renoveringen av lyan här men det blev först och främst på Facebook eftersom att det är enklare att lägga upp bilder där, så det är bara att gå in där och titta eftersom att de flesta som följer denna blogg har mig där.

Som jag skrev i mitt förra inlägg om jag skriver förgäves eller ej blev besvarat =) jag vet iaf att jag har en trogen läsare hehe

Nä nu känner jag att disken kallar... Sen så blir det lite How i meet your mother och 2½ Men
Kanske bloggar imorn... vem vet ;-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hallå du har 2 trogna läsare =) jag e bara jävligt dålig på att kommentera!

2009-09-22 @ 19:28:09
URL: http://silvermoon.blogg.se/
Postat av: Jilly

Make that three! (: Puss

2009-09-22 @ 21:18:03
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback