Och livet går vidare...

... Med allt som tillhör.
Daxten kom som sagt hem i fredags medans jag var på jobbet och fick leka av sig med morfar. I helgen så blev det ganska bra med aktivitet för oss båda. Lördagen spenderades med att dra oss upp till Kusensbacke för den årliga "sagolika stigen" som vårat kära STA (Södertälje Teater Amatörer) sätter upp där. För er som inte riktigt känner mig så startades STA för snart 50år sen av min Farmor och Farfar i deras lägenhet och har sedan dess gjort ett stort antal pjäser med både juniorer samt seniorer och avlat fram några kända figurer bara för att skryta lite hehe.
Det var för 28:e året "sagolika stigen" genomfördes och gamla minnen åter upplevdes. Dax var en duktig kille som satt i vagnen med ett smörgåsrån som snacks och kollade och började gnälla när det var slut =)
Det blev ett kärt återseende av personer man vuxit upp med och som inte sett Dax sen han var pytte liten bebis.
Söndagen spenderades med att träffa Mia inne i stan för lite snack, käk och kaffe. Dax verkade charma henne som vanligt, men frågan är nog mer när han inte charmar nån? Tog en snabb detour till Jill efter att jag lämnat Dax hos mina föräldrar (han sover nämligen där tills vi kan flytta över sängen till flempan. så det blir att åka till honom efter jobbet och sedan när han somnat åka hem till flempan eftersom att det är smidigare för mig att ta mig till jobbet därifrån. lite onödig info men men) för att sedan åka hem... blev lite sent men jag klagar inte =)

Det väl det som händer...
Vad har föresten hänt med att kommentera? Inget och säga eller skriver jag förgäves? =P

Fan börjar hata mitt mobila internet... kanske borde fixa internet anslutningen hemma...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du skriver absolut inte förgäves! Puss

2009-09-21 @ 22:52:23
URL: http://emyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback