efter en väldigt lång pause...

... Så har jag hittat tillbaka.
har inte haft så mycket att skriva om och sedan ingen tid att blogga så vi får se om de blir någon riktig komback nu då... kanske till och med borde blogg från mobilen då de verkar vara enda sättet för mig att kunna få tid hehe..
Så vad händer i detta livet då? Jo då våren är över och sommaren verkar ha kommit med storm steg. numera står man och svettas på jobbet medans innan stod man och frös pga kylan utifrån.
Personal har kommit och gått och man har lärt känna fler folk bättre.
Prinsess bröllopet närmar sig och det märks även inne i city. var och  varannan dag så dyker det upp några nya turister, så för ovanlighetens skull så har man verkligen användning av sin engelska vilket känns väldigt skönt =)
"smaka på stockholm" har återigen börjat och man har redan varit inne 2 ånger med mina kära vänner.
vi får se vad resten av sommaren har att erbjuda, men jag har inte för höga förhoppningar så jag inte kan bli besviken ifall de skulle sluta med att den föll platt som en pannkaka. Kanske borde vara lite mer optimistisk men känner att jag har nog varit det lite för mycket den senaste tiden så ska blanda in lite negativitet och se hur den blandningen blir.
nä nu ska jag ut och se hur min lilla "indian" har det ute i sin morbrors gamla indian tält från typ 25år tillbaka. Skönt när saker kan gå i arv sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback