Min första blogg =)

Hej hej!

Wow så detta är min första blogg och dax att dela med mig av mig, min vardag och massa annat!

Vi kan ju börja med vem jag är. Är 21 (snart 22), är gravid med mitt första barn och bor hos mina föräldrar i en Stockholms förort. Har varit aktiv när det gäller teater och har faktiskt en gång i tiden ställt mig framför en kamera och varit modell, och det är mer än en gång hehe.
Har en förkärlek för musik också och har stårtt på karaoke scenen så många gånger att jag slutade räkna efter ca 10:e gången.

Vad ska man mer säga... Inte så mkt än så länge...
men mer kommer...=)

Puss puss
image1


Kommentarer
Postat av: Emelie

grym bild

2008-04-15 @ 18:00:11
URL: http://EmyC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback