Nya och gamla bekantskaper

Alla skapar vi nya bekantskaper och kanske får kontakt med gamla igen.

Genom denna graviditet så har man lärt känna bekanta lite bättre och på köpet också börjat lära känna lite nya människor.
Nytt folk som man kan dela med sig om både det dåliga och det bra undergraviditeten och kanske till och med ge lite tips. Vem vill inte ha tips om hur man kan tahand om sig själv?
Gamla vänner kan också komma tillbaka i ens liv. Vänner som man inte har pratat med på flera år. En av dessa är en tjej som man har varit med om både allt dåligt i livet och det som varit hur roligt som helst. Galna äventyr och till och med fyllor hehe. Andra som man gått i skolan med och sedan glidit ifrån.
Men för varje person som man återförenas med är en lycka.

Sen får man ju aldrig glöma de som man fortfarande har kontakten med. Jag kan bara tacka gud att jag har dem. De har varit mitt stöd sedan jag kom hem igen och speciellt en som var där för mig precis innan också. Till dig och jag tror du vet vem du är så är jag dig evigt tacksam, du och din familj är rikigt underbara och jag tackar er för allt stöd ni gett mig, jag älskar er.

"En tår föll från min kind,
glädjens tår som blev en stjärna,
en evig stjärna i min egen himel"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback