Takida på Cirkus

Japps som titels säger så var jag på Takida konserten på Cirkus igår kväll...
Fick biljetten som en födelsedags present av Emelie och Fredrik och det var jätte roligt!
Dagen började med middag på Jensens med Mig, Emelie, Fredrik, Rikard fredriks bror och Danne. Där vi åt en tre rätters vilket var jätte gott trots att servicen var inte den bästa, men vi hade roligt vilket var det viktiga.
Sedan efter middagen bar det iväg ut till Djurgården och Cirkus. Jag hade verkligen glömt hur litet Cirkus men det var litet och intimt hehe.
Trots att konserten var inte mer än ca 75min lång så var den riktigt bra. Publiken som sjöng med på de flesta låtarna men lät rösten gå för fulla muggar på de mest kända som tex "Curly Sue".
Jag hade det jätte roligt under hela kvällen och tackar och bugar för presenten.

Nu resten av veckan får man ladda upp inför födelsedags firande imorn och endel fikor under veckan. Kommer nog också bli att Åka in till stan för att träffa en av mina kusiner och hennes lilla snart 2 månaders lilla flicka. Ska bli roligt att träffa släckt å vänner igen.

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback