Två födelsadagar

Då var man ett år äldre på papper... Men som de flesta andra år så känns det inte direkt speciellt, man blir ju egentligen bara en dag äldre som varje år. Man blir inte lite uppspelt som när man var liten och hade svårt att sova BARA pga att man fyllde år.
Det här med presenter är ju heller inte lika roligt. Listan kunde vara miltals lång och så fick man på ett ungefär lista ut vad som fanns i dessa paket.
I år fick jag en kamera av mina föräldrar på morgonen som jag hade sagt att jag hade tänkt att köpa förr eller senare så att man kunde ta bilder på barnet sen när det är fött.

Men jag var ju inte den enda som fyllde år denna vecka. I fredags så fyllde Fredrik hela 28år och det blev fest både hemma hos honom och Emelie och sedan utgång.
Det var en riktigt rolig dag som började med att jag hälsade på min kusin och hennes sambo och deras lilla två månaders tös vid namn Tyra.
Sedan bar det iväg till Hagsätra och tog det lugnt innan resten av gänget började titta in. Det var roligt med både lite nya ansikten och gamla vänner som man inte sett på ett litet tag.
Det bjöds på smörgårstårta och dryck (dvs de flesta var det akloholhaltiga drycker hehe medans för mig och Emelie de goda icke alkoholhaltiga). Sedan bar vi iväg utåt till Göta Källare för en fortsatt fest.
Jag tyckte det var jätte roligt men man kände sig lite väl seg runt halv 3 tiden då man kände att det var dax att dra sig hemmåt.

Så det var denna vecka som var fylld av vänner och födelsedagar :-)
image2image3


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Grattis ;) !

2008-04-20 @ 15:25:57
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback