allt och lite till

Shit vad seg jag är idag... Jag vet inte om det är pga alla dessa MC's som kör på gatan utanför medans de gör sitt mälarn runt, men de verkar aldrig ta slut...
Var och fikade igår med Heidi och satt och svettades... Vad är det ,med detta väder? Ena dagen är det spöregn och andra dagen så är det soligt och varmt.
Men men vad ska man göra.
Nu börjar det närma sig... och inte bara för mig utan för alla andra också. Emelie kan föda vilken dags som helst och jag börjar med slut planeringen av det som behöver inköpas inför bebis. Satt och gjorde en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG lista med vad som kan behövas med mammsen igår...
Imorn blir det nog lite teater tittande för mig... Första gången på evigheter hehe...

So thats it... Baby kicks =)

Kommentarer
Postat av: Bus

Fan va najs! Vilken fick du? Hittade tre olika Active sport, air och orginal... Vet inte vilken jag vill ha, men det blir nog orginal eller air.. Är ju inte speciellt sportig av mig såå.. hahaha Igår kom jag på att jag bara ska jobba i 6 veckor till.. Sen ska jag börja förbereda mig mentalt... =( hehe. Jag vill ha ditt mobilnummer! Kan inte du ta mitt från Jill och skicka ett hej eller nått så att jag får ditt? PUss!!

2008-08-18 @ 12:22:30
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

Nåååå... hur gick det på föräldrar utbildningen? saknar dig! måste ses snart!

Puss!

2008-08-19 @ 12:59:15
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

Om den är röd innuti och svart utan på är det nog en active sport. JAG VEEEEEEEEEEET jag är jätte spänd för din skull! Fan det är ungefär lika länge som jag ska jobba... Och sen ska jag vara ledig i 4 veckor till och sen är det dax för mig. Vi MÅSTE ses innan dess, men du får ju självklart säga om du inte orkar eller nått! Jag om någon ;-) vet ju vad du går igenom! hihi. Jag tror att jag är yngst i min grupp oxå, men jag vet inte, det är så svårt att gissa ålder på folk nu för tiden... Pratade om förlossningen igår, det var intressant. Inte alls så farligt som jag hade trott... Däremot var det inte roligt att bli använd som "exempel": "Och så lägger vi upp barnet såhär..." hehe puss

2008-08-21 @ 08:05:10
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback