Hjärtattack x2

Shit!!! Folk kan verkligen skrämma livet ur en och inte bara en gång utan två gånger...
Åkte till Jill igår vid två-tre tiden för att äta lite och umgås... Hade jätte trevligt och sen så bestämde vi för att vi skulle åka hem till mig för att Jill skulle låna en klänning till nån fest... So far låter allt helt normalt tills man öppnar dörren och får hjärtattack nr.1... Väl i hallen så står en hel bunt med folk och smäller ballonger (tror jag iaf hehe)...
Där står Jackie, Dany, Alex, Cathrine, Acke, Patrik, Lotta, Sofia, mamma och pappa och skrämms... Som tur var så var inte jag den enda som skrämdes utan Jill också även om hon var med och planerade det hela...
Så var min Babyshower i full gång. Jag fick på mig en blöja, hakklapp och en mössa så jag såg ut som en gigantisk bebis hehe...
Så vi åt MASSOR, Pratade, umgicks, öppnade helt underbara presenter och fick två roliga tal av två av mina äldsta vänner =)

TACK allihopa för en helt underbar kväll och underbara presenter och bebis känner sig redan älskad av er =)

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

=) hihi... Det var faktiskt riktigt roligt i fredags. Dina miner när du provsmakade barnmaten var oslagabara! Vi fick spjälsängen igår, det var visst inte en träsäng som jag trodde, men det får väl gå ändå, huvudsaken är att den här hel och att bebisen har någonstans att sova... =) Så nu är det bara att röja upp i förrådet och göra plats inne i lgh. Gah, det är ju snart dax för dig! Det bara pirrar i hela kroppen när jag tänker på det!

PUSS!

2008-09-01 @ 07:32:20
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

Mja, jo det känns väl inte så himla stressande än... =) Men det börjar bli jobbigt. Jag är nog mer stressad för din skull än för min egen just nu, men så fort du har fött så kommer jag att stressa upp mig som fan! haha. Du är min lsista milstolpe i det här loppet. =) Min mobil har muppat upp sig så jag ser ingenting på skärmen. Ska låna en gammal av Matte som inte heller funkar så bra, men där ser man iallafall vad det står. Bara så att du vet att jag inte kan läsa sms... =) Puss på dig!

2008-09-02 @ 07:42:53
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Jilly

Haha it was a good day! :)

2008-09-07 @ 16:40:59
URL: http://insidelingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback