Oliver

Äntligen så fick man se Oliver Twist som spelas på Torekällberget denna (icke så roliga) sommar...
Skulle egentligen sett den i onsdags men tyvärr så blev det inställt pga regnet... Lite trist men man fick en liten pratstund med sina gamla teater vänner... Igår så träffade man oclkså två av sina gamla lärare från Gymnasiet som var där med också några av det nyblivna ettorna...

Synd att det är sista helgen nu på pjäsen annars skulle man nog gått en gång till hehe =) Men men jag har massor endå för mig... gick in i vecka 35 idag... Vart tar tiden vägen? Kändes som att det var igår jag var på inskrivningen hehe

Aja this is me 20kg tyngre... men fan vad jag är glad att det knapptmärks enligt andra... eller är de bara snälla som säger så? who knows... om de ljuger så fortsätt ljug för mig hahahaha

Love ya'll babes

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Fick ni titta på film??! Det fick inte vi... Fast jag är nog rätt glad att slippa med tanke på hur mycket "förlossningsprogram" det går på tv:n just nu... haha. Man kan ju fan knappt sätta på tv:n förrän det är en förlossning i rutan, hände faktiskt igår. =) Nästan alla säger att jag ser så liten ut för att ha så kort tid kvar. Men jag tycker att två månader är fan inte så kort som de får det att låta. Lillan är helt galen emellanåt och sparkar och knuffar så att hela magen rör sig... =) Är ett halvt kilo över min vikt jag hade innan jag blev gravid. Så det går uppåt ändå. Puss och kram på dig gumms!

2008-08-22 @ 12:27:55
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jag har ju iofs inte träffat dig på ett tag nu, men...tjockis. haha ;)



pusskram

2008-08-22 @ 16:02:13
URL: http://panzerkunzt.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

Jaaa, hon ligger iallafall rätt... Är livrädd att hon ska vända på sig... Hur är det med Daxten? Ska han heta så förresten? Ligger han rätt? Puss och kram! =)

2008-08-25 @ 07:51:58
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

Jaaa, hon ligger rätt iallafall, än sålänge.. Är livrädd för att hon ska vända på sig... =( Hur är det med Daxten? Ska han heta så förresten? Ligger han rätt? Puss och kram!

2008-08-25 @ 07:53:53
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Tjockis

Det är lite alla möjliga. Kanske Lee, eller Vilda. Men det får man ju som sagt se när hon kommer ut... =)

Tappar du hår förresten? Jag behöver bara dra handen genom håret så får jag med 10-15 hårstrån varje gång... Inte speciellt roligt, blev lite bättre när jag började äta järntabletterna mer. kram kram!

2008-08-25 @ 18:17:54
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback