Update

Shit vad dålig man har blivit på att skriva i bloggen.
Daxten har blivit ännu större nu och har börjat sova hela nätter, till det kan vi ju också tillägga att jag fortfarande vaknar mitt i natten av automatik för att Dax brukar vilja äta.
I torsdags förra veckan så var jag och lillen uppe hos Ella och Phelix och hade en jätte trevlig eftermiddag. Imorn så blir det nog dax igen att träffa dem och som bonus så kommer man att träffa Dany och Alex som ska ploppa in i stan.
I dag så gick man ner och träffade Lotta och Lee nere på stan. Lillan har vuxit till sig sen sist man såg henne, men hon är fortfarande lika söt.
I Lördags så åkte man in till City och gick på lite Julmarknad och runt i stan med Emelie, Fredrik och Felicia. Linnéa var hos farmor den dagen så henne fick man inte gosa med. Tyvärr så hittade man inget men man får se om man kanske hittar något nu i helgen istället.

Jag har fått lite nya bilder på min kära familj i Korea och lite uppdateringar (weeeeee =).


 Lille bror, Mamma  och lilla syster


   Liten sömntuta


     Playtime


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback