Celine Dion

Wow e nästan allt jag kan säga!!!!
I Lördags så var det äntligen dax för den efterlängtade Celine Dion konserten.
Jag och Emelie möttes upp vid globen för att äta middag innan själva konserten så vi satte oss på Globen Star där vi båda åt Entrécot med pommes och tryffel beanese, riktigt mumms var det. Sedan bar det iväg för att ställa sig i den massiva kön för att komma in.

Celine gick på ganska snabbt efter att Calisa hade gjort sitt framträdande. Jag vet inte hur jag ska beskriva Konserten förutom att jag kan leva på detta väldigt väldigt länge. Kände mig nästan som ett litet barn som skulle göra något riktigt spännande. Helt underbart är nog det bästa ordet att förklara det med.

    

Kommentarer
Postat av: Jillizz

LOVELY! (:

2008-06-09 @ 13:41:03
URL: http://insidelingo.blogg.se/
Postat av: Bus

Jag ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ avundsjuk på dig... Fast själv visste man ju inte ens att hon skulle komma hit förrän en dag innan koncerten! =) Det var rätt länge sen jag var här inne nu och skrev nånting vettigt. Men det är så mycket att göra på jobbet för jag sitter helt själv eftersom den ena är på semester, och två andra är hemma med vård av barn.. Den ena skolkar. Så det är verkligen JÄTTE kul att jobba just nu... Måste scanna in mina UL-bilder i jpg-format så att jag kan publicera dem här. För det funkade inte med pdf.. mutter

Vi ses på lördag då! Ska blir roligt, hoppas bara att vädret blir bra, men det brukar det alltid vara på Trosa marknad.. =) Puss!

2008-06-12 @ 12:21:20
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Bus

Glömde svara på frågan förresten. Det var rolig att se, mest häftigt var det med att man såg ALLT, kotorna i ryggraden, benen in fingrar/händer och fötter, till och med hjärnhalvorna! As ballt! Fast jag vart inte lika blödig som när vi åkte in akut och fick se den i vecka 10+2... DET var häftigt. Men då fick man ju se grodan "simma" och röra sig för första gången. Men sånt kan vi prata med om i Trosa... =) Puss igen!

2008-06-12 @ 12:25:41
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback