tiny maple leafs och 10.38

Så i veckan var Lee på sin första sväng i sthlm under denna resa och jag lyckades möta upp honom sista kvällen...
Vi satt på Sheraton och babblade massor om livet som gått och gamla minnen. Vi kom överens om att vi träffades i juli 2006 vilket var ganska skoj i sig då han hade hittat den "gamla" och lilla lappen där jag hade skrivit min mail adress så vi kunde ha fortsatt kontakt efter att han hade åkt tillbaka till Kanada.
Vi får heller inte glömma att det andra lilla barn plagget man nu har i sin ägo är just en liten Toronto Maple Leafs tröja. Den ser lite stor ut men det ska vara en one size så vi får se när lillen kan dra på sig den utan att han ser ut som ett litet tält hehe.

Gick in i vecka 26 i fredags... Vart tog tiden vägen? Det kändes som om att det var igår jag satt på Tidermans vid centralen med Jill för första gången på typ tre år och snackade gamla minnen. Magen är ju "nästan" gigantisk och bebisen blir bara livligare och livligare. Den senaste veckan har det varit nästan non stop på honom men vill han leka där inne så ska jag inte klaga hehe...

Så de senaste veckorna har jag nästan alltid kommit upp ur sängen prick 10.38, det spelar ingen roll hur länge jag tror jag ligger å drar mig med det blir alltid 10.38.
Så vad tror ni att det bara är en slump eller kommer något att hända just den tiden? Dela gärna med er jag är ganska nyfiken vad ni tror.

Aja imorn är det mvc tid så då ska vi mäta å lyssna lite... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback