Trosa Marknad & Brev

För första gången på kanske lite mer än 10år så var man på Trosa Marknad med "Gänget" och Hade skit roligt, även om vädret inte var med oss under dan. Som vanligt blev det bra och dåliga köp. De dåliga köpen var Chipsen som Lotta egentligen köpte (och som jag visste att min bror skulle se och vilja ha allt som var kvar hehe) och nån dipp krydda som man kunde ha till fisk. Det bra sakerna var de allra första bebis plagget som man ville ha en för 50 men de gick inte hon som hade ståndet med på, men hon gick med på 2 för 100 (hur tänkte hon egentligen???) och dessa underbara kakor som redan är slut *snyft*

Min kära bebis var lite livlig en stund också och Frick bestämde sig för att lägga huvet på magen och lyssna lite, när hon helt plötsligt fick en litet slag rakt på örat, antar att bebis inte ville att hon skulle lyssna hehe.
Jag tycker att Marknaden var helt underbar och hoppas att det blir nästa år också även om man själv inte kommer sova över pga bebisen men man får se.


   Några som inte märkte skylten? Precis vid våra stugor hehe


                                                The Girls


Fick ett brev från min kära biologiska mamma i måndags. Jag blev jätte glad tills jag läste innehållet.
Hon skrev att hon berättat för min lille bror att han nu har en till stora syster och han hade blivit jätte glad och sedan kom smällen, Mamma berättade att hon sedan januari förra året har genomgått två operationer. En hystorektomi (eller hur det nu stavas) och en för sköldköttel cancer. Hon sa att hon genomgår nu efterbehandlignen av cancern och mår bra vilket är en lättnad men att jag ska vara försiktig pga att båda är ärfliga men tiden får avgöra.

Tack för en skit rolig helg gänget =)

Kommentarer
Postat av: Bus

Men skruttis(ar)! För du är ju faktiskt två än sålänge! haha. Det var ju inget roligt besked att få... har du berättat om bebisen än? Tack för helgen, den var jätte rolig! Puss!

2008-06-18 @ 12:38:30
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Jilly B

Hey! Snygga bilder! ;P

Nästa år får du ta med bejbis och komma med helt enkelt (;

2008-06-18 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback