Vagn, Fika, Nova och Magen

Ännu en varm och skön sommar dag, dessa dagar verkar aldrig ta slut och de får gärna stanna hela sommaren enligt mig.

Åkte äntligen ut till Babyland i Weda för att kolla hur lång leverans tid det var på den Emmaljunga vagn som jag hade tänkt mig att skaffa till den lilla och fick det fina beskedet att den var slut och att de kommer att ha semester till vecka 31 och att då kanske men bara kanske skulle kunna få den leverad tills dess att bebisen är född. Så jag får hoppas och hålla tummarna att de ska tillverka just den vagnen och sy den i just den färgen jag vill ha. Men jag skaffade mig en liten backup plan men den är dyrare så vi får se.

Efter att jag varit ute i Weda så mötte jag upp Heidi på centralen och därifrån så gick vi till tratten för att ta oss en  fika och uppdatera varandra om vad som har hänt sen senast vi sågs. Jag fick också se en bild på hennes bebis och man fick nästen tillbaka samma känslor som man själv fick när man såg sin egen bebis för första gången =)

När vi skildes åt så drog jag mig för första gången till Café Nova i Luna för att se hur Jill hade det på sitt andra jobb. Där satt man och konverserade och spelade lite spel och vi blev bara fler och fler. Fricken, Acke och Marre kom senare vilket var riktigt roligt =)

Jill körde sedan hem alla och efter att man kom hem så pratade jag lite med Emelie och sedan chillade man vid Tv:n medans Pappsen tog över datorn för ett tag la man sig i sägen med magen i vädret medans plötsligt så började magen att röra på sig. Det såg lite ut som en alien som var där inne men antagligen inte hehe.

Imorn så börjar Smaka på Stockholm i kungsan. Ska bli skönt att inte jobba där i år, stå där i värmen och springa fram och tillbaka. Men det blir nog att man åker upp dit några gånger å äta massor med mat MUMMS MUMMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback