Ljuv musik i magen?

Så här sitter man en dag som denna och orkar inte göra så mkt så det blev att sätta sig framför datorn för att spela lite musik för magen. Första gången man oxå gör det men han verkar tycka om det.
Lillen tar det lugnt när balladerna är i gång och rockar rejält när det blir lite upptempo :-)

Snart är det dax för min kära fars födelsedag och undra vad man ska göra till honom.... Några idéer?
För morsdag så bakade en hel del. Det blev en mördegs bärpaj, choklad doppade kokostoppar och hjortron Muffins som min kära mor ville ha.

Nu ska vi fortsätta att rocka loss jag å lillen (eller bara lillen för det är han som har lurarna på magen hehe)

ROCK ON!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej skruttan, var på ultraljud i torsdags. Har inte orkar skriva om det än, vill scanna in bilderna på jobbet så att jag kan visa dem på bloggen. Enligt barnmorskan som gjorde ultraljudet så ska jag inte föda förrän den 30:e oktober, istället för den 26:e. Så nu är jag i typ 18 + 2 eller nått sånt. Det var ju tur att hon inte flyttade det mer, då hade jag fan blivit galen =)
haha. Hur mår du annars då? va roligt förresten att du har börjat känna sparkar, det har inte jag, inte än iallafall... Ibland tror jag det men sen så vet man ju inte riktigt säkert! =) KRAM KRAM

2008-06-01 @ 11:49:15
URL: http://lifeiswhatitis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback