UnderBARA Barn mässan

Igår så var det dax för den efterlängtade barn mässan i älvsjö.
Vid 10 mötte jag upp Emelie, Fredrik med barn och väl inne så mötte vi upp Stefan och Jessica med deras lilla Nellie.
Som jag trodde så var det massor av saker som jag ville köpa men ekonomin var inte med på den delen, men det blev en ny nappflaska, några nappar och böcker.
Det var hur trevligt som helst att gå där (även om det blev barnvagns stoppning senare under dagen) och det blir nog att man kommer att gå nästa gång också.

Tack så jätte mycket för sällskapet

har haft fin besök idag också. Jill och Lott var förbi för lite extra käk och mys med Daxten. Sist man såg lott var några dagar innan Daxten tittade ut i världen.
Sedan så lämnade man Daxten med mor och far en stund för att hoppa in i bilen och vara sällskap medans Jill körde ut Lott till hennes föräldrar mitt ute i den kolsvarta bushen.
Det blev lite prat om gamla minnen som kan summeras som fejkad övernattning i bushen och Nakajs.

Thats it for today. love ya'll

Kommentarer
Postat av: 1/4 Nakajs

Tack själv för ikväll! (: Tokmysigt!

2008-11-02 @ 21:12:59
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback