ännu en vecka har gått

Denna vecka har bara flygit förbi...
På tisdagen så var den riktiga tiden för bvc besöket. Efter besöket som blev lite försenat och drog ut på tiden så mötte vi upp en väldigt höggravid Heidi. Vi tog en fika och pratade om allt och lite till =)
När vi kom hem runt 12-tiden så skickade jag iväg pappsen för att hämta ett paket. Paketet visade sig innehålla kläder till Daxten som min mor och yngre syskon i korea hade köpt. Jag kommer att lägga upp bilder på kläderna senare.

Sen den kvällen tittade Hubbe och Hanna förbi för att hälsa på lillen och så fick han lite mer kläder. =)

Igår så svängde vi förbi Jill några timmar vilket alltid är skönt. När vagnen kommer så har jag lovat Jill att vi ska luncha med henne. Jag kommer nog att bli en typisk "Latte morsa" haha...

Aja nu så ska jag gå ner och leka med min son som myser med morfar =) puss å kram folket


Kommentarer
Postat av: Heidi

Har tagit ett allvarligt snack med bebben i magen i dag o sagt att det är dax o komma ut nu..Men icke, den trivs där så bra o tycker d e roligare att ge mamma förjävliga förvärkar istället..Tack för fikastunden, va super mys o träffa dig o lilla Daxten..Ser fram emot våra promenader..Kraaam

2008-10-17 @ 18:25:27
URL: http://silvermoon.blogg.se/
Postat av: Johan

Tja Dessi, skön blogg. Har du redan ett barn sen innan?! Otroligt, det visste jag inte. Coolt!

2008-10-17 @ 23:13:33
URL: http://jaynius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback