En vecka ung


Tänka sig att lillen redan är en vecka... tiden går väldigt snabbt, nästan för snabbt.
Imorn så är det första bvc besöket, de ska bara kolla hans vikt å se så han har gått upp som han ska å sen så boka tid för hembesök.

Sedan man kom hem så har man fått väldigt många och väldigt söta gratulations kort och på fredag så kommer de första släktingarna att träffa honom.

Äntligen så har allt fixat sig med vagnen... Efter att de sa att jag visste att vagnen skulle levereras v.46 (vilket hade varit lite dumt eftersom att jag visste att jag var beräknad v.40) så skickade jag pappa till babyland för att tjata lite och att iaf få en lånevagn tills min vagn kom. som tur är så lovade de att jag skulle få vagnen nästa vecka =)

well thats it for today

P.S. till Lena som skrev en kommentar här, jag har haft väldigt tur med att mina föräldrar hjälpt mig ekonomiskt under tiden. Om det är något annat du har på hjärtat så är det bara att höra av sig. jag finns här på bloggen eller på familjeliv.se (sök efter minsi). D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback