Massor att smälta...

Känslan att man numera är mamma är en sak, men att jag är mamma till denna lilla knodd som just nu ligger i sin säng brevid mig är helt sjukt... Känslan att jag inte har lånat honom börjar lägga sig mer och mer för varje dag som går.
Igår kväll satt jagå gick egenom de två påsar jag fick från BB med alla dessa saker/papper och försökte att fatta lite bättre men det tar ju sin lilla tid att smälta.

Lotta å Heidi snart är det era små som det är dax för... Det ska bli så roligt att se hur de ser ut =)

Nä nu så får man ta å gosa lite med Daxten.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jaa jag hoppas att min lilla vill komma snart,vill gosa..Ser fram emot våra fikastunder sen,utan magar men med bebisar =) Kraaam

2008-10-03 @ 19:51:48
URL: http://silvermoon.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

Haha, där satte du fasiken den! Det är den känslan som jag har just nu och har haft ett tag. När min bebis väl kommer kommer jag bara vänta på ett datum som jag måste lämna tillbaka den... USch.... Helt sjukt! Hoppas att det blir som för dig, att känslan försvinner. Hoppas att ni mår bra, det gör iallafall vi. Skruttan har fått varm choklad och skinksmörgås till frukost idag, hon gjorde "volter" i magen. =) Nä inte riktigt men iallafall. haha. puss och kram på er två!

2008-10-06 @ 07:57:52
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback