Min kära mor...

Jag vet att jag skrivit ett inlägg tidigare idag men jag måste bara berätta hur min kära mor har varit idag...
Sedan hon kom hem så har hon kallat min kära lilla pojke för gumman, stumpan osv... inte nog med det så kallar hon mig matte till min son och inte mamma till honom... det är lite sött men efter att ha blivit kallad matte eller att min son blivit en flicka ca 10ggr på en min så tröttnarman tyvärr...

aja var bara tvungen att berätta... nu så måste jag byta en blöja på min lilla pojk...

God Natt å hoppas alla sover gott =)

Kommentarer
Postat av: Jilly

Han är en liten mjaooo... :)

Du är världens mästa matte till henne!

2008-10-04 @ 00:20:32
URL: http://insidelingo.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

haha, det är typ det jag har packat ner, och lite till.. Men jag begränsade mig bara till en sportväska, och där fick jag till och med ner kläder till Mattias. Så jag tror inte att jag överdrev... Men fan va skönt att ha det gjort ändå. Och är det något som saknas so-what.. eller så får han åka hem och hämta det. Hoppas att det finns familjerum på Huddinge, och att Matte också får äta där precis som Frick fick med dig på Södertälje. Just nu känner jag att jag bryr mig fan inte om vart jag föder, om det blir Södertälje så bryr jag mig inte. Bara jag får ut henne snart. =) Trodde att det var dags inatt, men det var bara en dröm... eller flera... =( Puss på dej gumman! Kommer och hälsar på er snart.. Har du fått barnvagnen än förresten?

2008-10-07 @ 12:13:57
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej!

Jag hamnade här på din blogg när jag sökte efter unga-mödrar-bloggar.

Jag är själv gravid, och funderar på att behålla mitt barn. (ska ta studenten Juni -09)



Jag undrar bara hur du lyckats få det att gå ihop med ekonomi osv...samt om det finns en pappa med i bilden.



MVH

2008-10-07 @ 16:49:46
Postat av: Tjockis

Dumma dumma babyland... =( Mja,jo med tanke på hur priserna har sjunkit och hur oroligt det är på marknaden idag så får vi vara nöjda. Jag menar det är klart att vi är nöjda, vi köpte den fr 329 000 och sålde den för 550 000... Men det fanns en likadan i somras som gick för 580 000, men det var ju som sagt då det. Jag ska nog jobba den här veckan ut, sen har jag upptäckt att jag inte har så mycket annat val än att ta ledigt eftersom de ska lära upp en ny ersättare till en annan kille och hon ska sitta på min plats... Så jag måste liksom flytta på mig... Annars får inte hon någon dator. =) Men det gör ju inte mig något. Har du någon annan vagn att ha så länge då? Eller håller du dig hemma? kram kram

2008-10-07 @ 20:38:24
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback