Babbel babbel från min sida...

Då är Jill på Mallis med Acke å hans familj... det roliga är att de åkte till exakt samma ställe där en av mina mostrar precis har varit. Så i fredags så var hon förbi här för att låna skor å klänning och fick lite nybakta hallonmuffins med sig hem som man hade stått och bakat, men saften som jag gjorde fick hon inte hehe... Jag har verkligen börjat känna mig som värsta bull mamman... undra om det kommer att hålla i sig eller inte men sendan man blev gravid så har man väll bakat X antal kakor, bullar, tårtot och muffins...

Nu så sitter man å kollar på Ellen medans man skriver, det har börjat bli lite av en vana... Man vaknar äter frukost och hittar på lite olika saker tills Rachael Ray börjar å sen så när de är slut så hoppar man in i mitten av Providence som följs av Ellen Degenres och efter det så flippar man mellan Oprah och Ellen. Nej, jag har tyvärr inget liv... Jag väntar på att bebisen ska komma men enlig Jill så måste jag knipa till hon kommer hem igen på söndag hehe... Jag kan bara säga att det är nog ingen risk...

I Lördags så lockade Alex å dany ut mig för ovanlighetens skull... Vi åkte till Heron för att kolla på bio. Det blev "Patrik 1,5". Jag hade inte så stora förväntlingar på filmen, men jag tyckte faktiskt att den var bra för att vara en svensk film. Vi hade MASSOR med dö tid innan filmen började (ca 3 timmar rättare sagt) så vi käkade lite snackade med lite folk man känner som jobbar där (för min del är det folk man inte har sett på minst 2 år) och sen så blev det lite spelande... Var lite som back in the days.


Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Kuren tar slut idag, så nu är jag helt frisk förhoppningsvis. Fan vilken äcklig kramp jag fick i vaden inatt.. Den gick verkligen inte över... Får du kramp? Sitter och räknar ner dina dagar... Har tillochmed skrivit upp det i kalendern ;-) Puss och kram gummsan

2008-09-19 @ 12:59:19
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback