Nothing yet...

Så då sitter man här på kvällskvisten och lyssnar på Jordin Sparks medans Lillen håller på att jävlas lite med morsan... Han börjar väl tröttna på att ligga där inne och vill väl snart titta ut (hoppas vi)...
Katterna har blivit helt knasiga... Jag har nämligen börjat lägga fram lite av de saker jag ska ha med mig i BB-väskan och de tycker att väskan är helt underbar att antingen leka med eller sova på/i...

Alex ringde mig idag för att kolla så att jag inte hade börjat få några värkar än, Han å Dany var hemma hos Danys föräldrar och han hade fått en liten kännsla av något å bestämde sig för att ringa och kolla ifall något hade hänt =)
So sweet =)

Nothing yet guys.... så nu ska jag fortsätta att spåna vad som ska med i väskan å bråka lite med bebisen i den numera lite mer lägre magen...

Kommentarer
Postat av: Jilly

Nothing yet. Han får antingen skynda sig som fan eller vänta ett tag för han får inte komma när jag är bortrest. Faktist! :)

2008-09-07 @ 16:42:29
URL: http://insidelingo.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

Aaaaawwww... skruttis... jag tänker på dig minst en gång varje dag! Minst!!! Men jag vill ju inte vara tjatig och skicka "Är det dags snart??"-meddelanden varje dag... hehe... Du får absolut inte glömma bort mig när du väl sätter igång och mass sms:ar!!! =) Saknar dig! Puss

2008-09-09 @ 07:19:00
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

Eh, jag tror att jag kommer att svara på två av dina inlägg hos mig, för jag tror inte att jag har svarat på det ena... =) Åh var roligt!! (både emelies bebis och att gå och handla på IKEA med Jill =) )Tänk va mycket vi kan gå där sen när ungaran är lite större... =) haha Mja, jo det går sådär med Mattes telefon, den stänger av och startar om sig själv lite när den vill... =( Men jag har iallafall beställt en helt ny NOKIA N95 från tele2 så jag får väl den antingen den här veckan eller nästa. Hoppas den här! Jag ska till barnmorskan på fredag, har glömt att säga det till min chef, men det brukar vara ok. Måste bara ringa barnmorskan idag och kolla tiden... den har jag oxå glömt.. =) Vill inte jobba mer, men tänker hålla ut en stund till... PUSs på er oxå! =)

2008-09-10 @ 07:17:06
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

Helt otroligt, jag fick den igår.. telefonen alltså.. Men jag har inte pckat upp den än. Måste ring kundtjänst och frågaa en del om den först.. De skickade med en lapp där det stod att jag skulle ringa dem och aktivera det nya simkortet, annars skulle det aktiveras automatiskt om 7 dagar... Men när jag ringer så säger han att jag INTE behöver göra det.... Jag fattar ingenting. Och om jag ska aktivera det nya måste jag sätta mig och föra över alla telefonnummer från det gamla kortet... Det har man ju verkligen inte lust med... =( Det som är skönt med att bli mamma ledig, är att man kan åka och handla i populära affärer när alla andra jobbar.. ;-) haha puss på er oxå!

2008-09-11 @ 07:13:42
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback