härligt med värme och nästa veckas planer...

Just nu ligger Daxten i mitt knä och sover. "jag vet vad du gjorde förra lördagen" på tv:n. Det har varit riktigt vackert ute nu de två senaste dagarna och riktigt mysigt. Igår så gick jag och Martin runt i vårberg på en promenad och idag så tog vi en promenad till kungens kurva.
ja då är det heller inte långt kvar. Veckan är snart slut och nästa vecka verkar redan full späckad. så här kommer veckan att se ut än så länge:

Måndag: Min farbrors födelsedag som ska firas.
Tisdag: Åka till Dany på salongen och fixa till håret, Anna fyller oxå år.
Onsdag: Tyvärr så är det min födelsedag då.
Torsdag: inget planerat än (Martins pappa fyller år)
Fredag: Inget planerat än
Lördag: Bowling på heron istället för att fira födelsedag (de som vill får följa med skicka ett mess eller nått då så jag vet hur många) Fredrik fyller år
Söndag: inget planerat

Ja som ni ser så är det väldigt många födelsedagar under en och samma vecka.
Så vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback